R.I.P

Den 1 Juni 2008 var den bästa dagen i mitt liv hittils, vi (min familj) köpte Livina, ett brunt svenskt halvblodssto född 1996, vill ni läsa mer om våran "historia" som tyvärr inte blev så lång kan ni klicka här!
Idag skulle vi fira 3 år tillsammans, om hon skulle varit vid liv. Men hon får vila i frid för det är hon värd.
Vet inte vad jag ska skriva, men kommer fortfarande ihåg känslan som jag hade när vi satte oss i bilen och åkte upp till stallet för exakt 3 år sedan.
Kommer aldrig glömma denna hästen, hon var verkligen 1 på miljonen. Saknar henne så groovt mycket. Men hon har det bra där hon är nu, uppe på trappalandas evigt gröna ängar.

Du finns i mitt hjärta, och jag älskar dig,
nu, då och förevigt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0