sista skoldagen !!!

idag har vi sista riktiga skoldagen :D imorgon har vi öppet hus på kvällen så vi är lediga på dagen och om vi kommer på de får vi ledigt på onsdag sen e det ledigt till måndag på tisdagen har vi klassens dag och onsdag slutar vi :D :D :D

fast tråkigt att inte se allt folk på as länge :/

men 8an ska bli mitt bästa skolår någonsin jag ska göra alla läxor, jobba på alla lektioner, lärarna kommer va super nöjda över mig :) jag ska få toppbetyg hahahah men vi är faktiskt dom första som får testa nya betygsystemet :o läskigt eftersom vi gillar de inte för de är värsta konstig för de finns vi säger 5 bedömningsgrupper inom ett ämne får man A i alla förutom ett där man får typ F så får man F i hela ämnet :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0