outfit

jag ska skaffa massa outfits nu, som matchar både mig och petronella :D haha och på tal om det, igår skulle jag gå och hämta ett nytt schabrak för min dressyrsadel hade inget, så kommer jag upp och kollar efter ett dressyrschabrak och ser ett typ matt grönt och tänkte aja de e inte så snyggt men jag tar det. men j*vlar va fint de va på petronella , ska använda de jätte mycket nu :) de va grymt fint, ska även se om jag kan hitta gröna lindor och kanske en grön piké (a)

jag har en blå outfit som består av:

MMX sweden piké mörkblå
mörkblåa ridbyxor med röd söm
mörkblått schabrak med röd söm
mörkblåa fleecelindor

jag vill ha lite mer skrikiga färger (a)  som typ gul, orange, limegrön, tukosblå osv . ska se om jag hittar på falsterbo :D

världens finaste häst !!!! <3


Kommentarer
Postat av: Melina

sv: tack! :D

2011-05-25 @ 23:13:47
URL: http://humlidumli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0