nu är jag tillbaka :D

haha ja nu är jag tillbaka här på bloggen igen :) jag har bara inte haft någon lust eller ork att blogga :/ men nu ska det bli ändring på detta :D jag kan börja med att säga att det är STRÅLANDE SOLSKEN här i göteborg!!! och imorgon blir det till att åka till frillesås på en L:B0 med petronella ska bli jätte kul fast jag kan väl pogramet sådär bra men aja det ska nog gå bra :) tänkte att jag skulle ta med kameran så får mamma eller natta ta massa bilder som sedan kommer upp här ! jag sattsar nu på BLÅ/GUL rosett eftersom det var ett tag sedan hahaha.

jag kommer nog börja  blogga lite om annat oxå inte bara hästarna hela tiden . känner att det inte finns så mycket om dom just för tillfället.

Idag va vi först på svensk ridsport såg att dom hade cavallo ridstövlar för bara 999 kr :o men dom va obekväma och passade inte alls. vad rider ni i för stövlar ? är dom sköna ? och vad kostar dom ? jag har ju just nu bara mina tretorn och det känns lite udda att komma på dressyrtävling och rida i hoppstövlar. sedan åkte vi till börjes vi skulle köpa lite foder, då hade dom typ 1års jubileum så vi fick tårta :D och så köpte jag en sån tävlings krage som ser ut som en skjorta men man typ sätter den över ett linne eller nått, skönt nu på sommaren!


Kommentarer
Postat av: Malin

fin häst :)

2011-05-07 @ 16:59:59
URL: http://sjoisponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0