min älskade häst

igår körde vi lite bommar/hoppning och petronella brukar ju antingen bjuda på staketet eller dra iväg hoppa och studsa eller liknande men min ängel lyssnade precis på mig, hon va väldigt pigg och man kände hur hon laddade för en bock men gjorde en halvhalt och hon backade tillbaka och lyssnade igen :) va jätte nöjd, vi hoppade 60-70cm och visst de kanske inte e så högt men vill ha henne säker och stabil på lägre höjder för att sedan gå sakta upp på högre, så tänkte att jag skulle kolla lite clear rounder i hoppning nu :D



PS. jag har fått tillbaka min gamla dator som varit hos mammas jobbakompis för han tog bort viruset på den men photoshopen har försvunnit så måste ladda hem de eller nått :( för de finns inte på denna datorn :'( men ska fråga om ellen kan göra en design eller nån annan snäll kompis. DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0