träning/tävling

idag är det dressyrträning för Kaja :D men kommer ändå bli lite nervöst eftersom pettan vilat i 4 dagar nu eftersom hon tappa en sko och hon är så ömhovad men jag har gjort lite frihetsdressyr med henne och nu kan hon backa när jag går mot henne och stanna när jag stannar osv , hon ska bli så bra så hon kan stegra på komando har jag bestämt! sen på fredag fyller jag år lördag e de packning söndag är det TÄVLING yippi äntligen. fast bara en L:C i munkedal för ska ha släktkalas sedan -.-


tänkte jag skulle visa vad jag har för kläder hur mitt hår ser ut hur petronella kommer se ut och uppvärmning / tävlingen och hur jag gör när jag kommer hem osv i bilder :D så sånt kommer på söndag kväll antar jag :)

 

2a pacering i kungsbacka L:C på 68 % 2010

 


Kommentarer
Postat av: José :>

Vad roligt att du håller på med frihets dressyr och sånt! :D

Tricktränar du mycket? =)

2011-03-26 @ 15:59:05
URL: http://kjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0