så jävla trött !

ja , rubriken stämmer. nu är jag så jävla trött på alla människor och allt fucking skitsnack ! varför kan inte folk ta mig för den jag e och inte för den jag va eller för den dom vill att jag ska vara ? hur jävla svårt ska det vara? jag är den jag är och kommer alltid vara passar de inte, nä men vafan skit i mig då istället för att gå runt och låssas vara min fucking vän och sedan bli ovän med mig och snacka jävla massa skit om mig till alla så jag får dåliga rykten igen.

jag trodde fan jag skulle komma ifrån dom nu när vi bytte skola efter 6an men nä dom följde efter fast dom låg lågt ett tag tills nu ! tills vissa kom och förstörde mitt liv, de e fan inte lätt att vara med mina kompisar hela tiden då jag sattsar mycket på hästarna. sen att jag kan va kaxig och sånt fine, de är sånt man får ta punkt slut de är den jag är. och bara för vissa folk är så jävla falska tänker inte jag böja mig för er och bli en jävla ängel ! jag har mina vänner som älskar mig för den jag är, dom är inte många men hällre få äkta än många falska , inte sant ?!

jag vill bara ha en vän som jag kan snacka om allt med, en som jag lär känna som inte vet vem jag va då utan ser vem jag e nu. en som jag kan lita på och kunna ringa till när som helst på dygnet och snacka med om nått hänt. jag har aldrig haft en sån vän inte vad jag vet iallafall, men skulle gärna vilja ha en :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0