NYTT REKORD :D

japp, nu kanske ni tror jag gjort nått storslaget men så e de inte :) jag slog mitt rekord idag på att göra iordning allt i stallet till båda hästar så som mocka, gör kraft, göra hö och fylla vatten. det tog 25 minuter , mitt förra va typ 45 minuter (a)

haha jag tävlar i allt, jag vill alltid vinna annars blir jag jätte arg men jag har börjat lära mig att behärska den surheten , men förut haha när de gick dåligt i en tävling eller nått kunde jag hoppa av precis utanför banan och slänga hästen till mamma sedan springa ut i skogen (även om jag inte kände till området) sedan slängde jag av mig allt och drämde ner de i backen allt förutom hjälmen . hahaha men nu blir jag bara sur och pratar inte med nån :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0