Mars!

Igår var det ju första Mars. Nu får vi hoppas att våren kommer snart också och att isen och den sista snön smälter bort.
Från och med Mars till Juni ska jag inte äta några chips, läsk osv.
Jag ska bli fit nu inför sommaren. Så idag ska jag och en kompis, och kanske Cissi också, ut efter skolan och springa. Och så ska jag väga mig nu också. Så ska jag göra situps nu varje dag också.
Man behöver ju inte göra mer än man känner att man klarar. Därför ska vi börja springa 1 dag i veckan till att börja med, och sen har vi gympa 2 dagar med.
Februari har varit en bra månad, tråkigt att GHS är slut bara.
I Mars händer väll inget speciellt annars, vi får se...



Bilder från Mars förra året, på Trolldans...

Kommentarer
Postat av: Gustavalvilde

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

2012-06-28 @ 07:10:34
URL: http://gustavalvilde.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0