BLOGGA

nu har jag fan bestämmt mig ! 10 saker jag ska ändra på.

1. det har börjat gå lite dåligt i skolan eftersom jag inte pallat göra läxor m.m men nu ska jag jobba ikappa allt jag missat och hoppas få bra betyg i 8:an och då får jag ju börja nu för annars blir de jätte jobbigt i 8:an.

2. Jag har även bestämmt att jag ska sattsa allt på Petronella och jag ska sluta lösa när jag rider jag ska göra det bästa jag kan varje ridpass , jag ska lägga upp varje vecka ett träningsschema som visar vad jag ska göra och om ni vill så kan jag lägga upp de här oxå :)

3. jag ska säga förlåt till alla dom jag vill vara vän med som jag bråkat med eller varit kaxig mot , alla gör misstag och då kan jag inte bli sur för de , äkta vänner är dom som håller ihop från början till slut :)

4. jag ska uppdatera bättre här

5. jag ska ta mer kort på Petronella, jag vill ha minnen av henne ifall hon skulle försvinna från mig.

6. JAG SKA BÖRJA SPARA PENGAR :D haha jag vet nog vad ni tänker men jag ska faktiskt göra de :) jag ska sluta köpa en massa godis och sånt jag ska spara till det jag behöver.

7. Jag ska sluta kaxa mot min familj jag ska inte bry mig om natali när hon jävlas med mig och blir nån sur på mig ska jag inte bli sur tillbaka.

8. Jag ska bli bättre på att komma ihåg saker och skriva upp det.

9. Jag ska vara ute mer och vara med mina kompisar och hitta på saker och inte bara nörda framför datorn/tv.

10. Jag ska inte småäta för att det är gott eller för att jag inte har nått annat att göra , är jag rastlös ska jag ta ett litet träningspass ut och springa eller hoppa hopprep eller nått.



Kommentarer
Postat av: Johanna - Vinn en header

SVAR: Tusen tack! :D

Var med och tävla om en header! :D

2011-03-06 @ 20:54:13
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0