Astrids första utställning!

Hemma efter Astrids första utställning, gick sådär, men jag är nöjd.
Hon var stog jättefint, men det är inte lätt att springa med världens hetaste hund.
Domaren var snäll men det var ju inte så lätt att dömma när hon springer för snabbt och hoppar och sånt, men det var ju frsta gånger för både mig och Astrid, och det blev en 5e plats, näst sist haha.
Men jag är nöjd för vi skämde inte ut oss föör mycket och alla andra som var med i klassen förutom jag och en till var typ kennelägare.
Ni får bilder nu och film senare.


HAHA, bjuder på bilden..









Söööööötnosen!

Kommentarer
Postat av: Ebba Molin

Sv; Visst e hon ;)

2011-06-02 @ 16:37:24
URL: http://ebbamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0