om mig (fanny)

hej jag tänkte berätta om mig själv, jag heter Fanny och är 13 år 14 den 25 mars :D jag har just nu två hästar som heter Fanny och Petronella L. jag började att rida när jag va jätte liten då red jag på våra kompisars shettisar sen började jag på ridskola när jag va typ 5 eller 6 år, och de va några år senare som jag träffade ellen och cissi. första hästen jag red på hette Ravelli men han e död nu han avlivades förra året på grund av skada. Jag sattsar ganska högt och vill komma med i eliten om några år, detta året ska jag försöka hinna med DM i dressyr även kanske starta 110 hoppning. Jag är i stallet minst 3 timmar per dag för att sköta och rida mina hästar dom har en vilodag i veckan och de räcker för dom är så pigga och älskar att arbeta :)

Jag är en glad tjej som kan bli väldigt grinig om jag inte har ätit på länge (det är ingen rolig syn) , jag är VÄLDIGT blyg men vill gärna lära känna nya människor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0