Om mig (Ellen)

Jag heter då Ellen och Cissi är min tvillingsyster, hon är 1 minut mindre än mig.
Jag lärde känna Fanny genom att vi red på samma ridskola för kanske 4-5 år sedan!?
Jag älskar att hoppa med gillar inte att rida dressyr lika mycket.
I Augusti 2005 började jag rida på ridskola och 2007 tror jag det var började jag hyra en B-ponny som kallades Slowie. 1 Juni 2008 fick jag min första häst, ett svenskt halvblod född 1996 som hette Livina.
11 November 2009 fick vi tyvärr avliva henne på grun av skada.
Den 20 November 2009 fick jag en foder New forest ponny på foder som hette Trolldans.
Henne fick vi lämna tillbaka i slutet av Maj 2010 på grund av skada.
Efter henne, i Augusti fick vi (jag & cissi) en annan D-ponny på foder, han hette Kryddan.
Vi sa upp kontraktet och hade honom bara till sista Oktober på grun av att det inte funkade.
Jag har en hund som heter Astrid som är född i Maj 2010. Henne hämtade vi 3 Juli 2010.
Nu rider jag inte men älskar hundar och hästar, och har tagit hand lite om en 4åring som kallas Ossie eller Tossan, och ska nog göra det lite ibland. Fanny vill att vi skaffar foderhäst nu, det kanske vi göra också. Lite längre fram iaf. Ja det var lite om mig.

Ossie

Astrid

Jag och Kryddan

Jag och Trolldans


Kommentarer
Postat av: Liza och Sofia

skitsnygg header du har! :D

2011-02-04 @ 11:38:04
URL: http://ponnytvillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0