HEMMAAAAAA

HEEEEEEEEEJ, hoppas ni har saknat mig hahahha nä skoja bara :) men nu är jag hemma efter en låååååång och kall vecka i vemdalen (det har varit ca 20 minus) Om en vecka e de göteborg horse show :D taggaaaaa !!! ska gå på lördagen någon mer ? Kul att man idag fick veta att en som heter Sonja och en som heter Susanna gick vidare till GP-ponny finalen :D ska bli kul att se våra kompisar känner dom  :)

Tänkte ladda upp mest om träning och tävling nu när Petronella e igång igen och tävlingssäsongen sätter igång, men även outfits och vad jag har på mig när jag tränar/tävlar och vad jag har till min häst :) hoppas de ska passa och att ni tycker om de .

Jag gjorde precis en bild  på mig och min urgamla bästa kompis Sophie hahahah nä hon e inte gammal hon är 13 iår men vi har känt varandra sen jag va 2 år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0