förlååååååt

heej, förlåt för DÅLIG uppdatering från mig bara ellen som är duktig. men på lördag åker jag till fjällen hoppas att vi tar med datorn och att det fungerar :D men jag tänkte iaf försöka klippa ihop lite snygga outfits , sen tänkte jag att när jag kommer hem ska jag fixa en video om hur jag knoppar :) även massa bilder kommer komma upp vi går ju mot ljusare tider.... även om de inte märks eftersom det har snöat as mycket hela dagen här men man kan ju alltid hoppas, så tänkte jag ta kort på när jag rider eftersom jag säkert kommer få börja galoppera petronella när vi kommer hem och kristina fortsätter med igångsättningen under veckan som kommer :D det var lite om hur jag kommer lägga upp det här framöver . hoppas ni blir nöjda släng in en kommentar och berätta om vad ni vill läsa och se (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0