Dålig uppdatering

Heej, jag vet att jag suger på att uppdatera och att de typ bara är ellen som gör :/ jag vet bara inte riktigt vad jag ska skriva om :o KOM MED FÖRSLAG !!! :D


I förrigår red jag pettan för första gången efter skidsemestern man kan säga såhär HON VAR PIGG ! haha natta longerade fanny medans jag red pettan, fanny slet sig och sprang mot pettronella sen börja dom sänka ryggen (dom stog mitt emot varandra) och börja trampa de såg precis ut som att dom skulle attackera varandra dom var helt galna och pettan hoppade fram och fanny bara bockade :)

Igår red jag då med säkerhetsväst och hoppsadel. det gick mycket bättre hon var pigg men gjorde inget .... förutom i galoppen hon typ stutsade runt, har ni sätt den svarta hästen Star i ponnyakuten ? typ så gick hon i galoppen XD


Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: Ja gud de är de söstaste!!

2011-02-23 @ 16:51:24
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0