Åker nu..

Nu ska jag ta på mig och åka in till Scandinavium. Jag har fortfarande jääkligt ont i halsen, och när jag vaknade i morse hade jag skithög feber, jag trodde att jag inte kunde gå. Men har legat och vilat hela dagen och min kära moster kom förut och gav mig massa glass, hehe. Jag mår bättre nu som sagt, men vi får hoppas jag kan gå endå. Dessutom e kameran typ paj, eller när man tar kort blir det helt svart. Jaja, vi får försöka lösa det till på Söndag iallafall. Nu ska jag installera mobilen till bloggen, så har ni tur får ni ett sms, eller mms inlägg under kvällen !


Kommentarer
Postat av: Patricia

fin blogg!! <33 :)

2011-02-24 @ 18:05:57
URL: http://horsecrazzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0