so many memories..

Ni behöver inte läsa om ni inte vill, jag vill bara skriva av mig lite.
Jag älskar att lyssna på gamla låtar (typ från 09), det påminner mig om så j*vla många roliga minnen.
 
Jag saknar tiden
Jag saknar då
Jag saknar oss

Varför gjorde jag som jag gjorde? 
Om jag visste hur mycket jag skulle sakna det så skulle jag aldrig gjort det.
Blir tåröd när jag tänker tillbaka på tiden, uusch vad jag saknar det.
Så många minnen, som nu bara finns inom mig, som inte kan återupplivas.
Vi var galna, men vi bjöd på oss själva, vi var oss själva, och hade kul.
Nu vet jag knappt vem jag är längre.

Blir så besviken på mig själv.
Varför blev det som det blev?
Varför kan man inte spola tillbaka tiden?
Varför var jag så dum i huvudet?

När jag tänker på minnen så tänker jag på dom bästa, roligaste, finaste och starkaste som kommer från sommaren/hösten 09 - början av 10.
Om jag bara fick 1 enda önskning, skulle det vara att spola tillbaka tiden och återuppta allting igen.

Sommaren 09 var det mesta perfekt.
Jag hade sjukt kul och man tänkte inte på vad andra tyckte om en, man körde sitt eget race.
Livina var sjuk, det var inte bra. Men hon var endå där.
Ångrar så mycket att jag inte tillbringade mer tid med henne.
Om jag visste vad som skulle hända i framtiden hade jag varit i stallet, hos henne - varje dag, hur länge som helst. Ta massa bilder och filmer och bara stå där och mysa med min fantastiska häst.

Jag lever på minnen,
det är allt jag har,
varför måste livet vara så j*vla orättvist?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0